Perdu

Zaalhuur 

Op de dagen dat Perdu geen eigen programma’s heeft, wordt de zaal voor andere culturele activiteiten verhuurd. Uitgeverijen presenteren er graag literaire uitgaven en jonge theatergroepen gebruiken de zaal voor repetities en try-outs. Ook vinden er debatten plaats over cultuur, politiek en kunst. Omdat zaalverhuur een belangrijke aanvullende bron van inkomsten is voor de stichting zorgen de vrijwilligers van Perdu voor de nodige dienstverlening (bar).

Onze voordelen:
- Bijzonder literatuurvriendelijke prijs voor boekpresentaties van nieuwe bundels
- Makkelijk bereikbaar met openbaar vervoer (hartje Amsterdam)
- Eén contactpersoon die alles voor u regelt

Tarieven zaalhuur op aanvraag via perdu[at]perdu.nl

Altijd inclusief:
- Technicus
- Garderobe
- Barpersoneel
- Boekenverkoop via Boekhandel Perdu

Klik hier voor de technische fiche met uitgebreide technische informatie, een lijst van aanwezige attributen, sfeerbeelden en een zaalplattegrond.

Optioneel:
- Gebruik beamer €15
- Piano stemmen €80
- Lichtplan op afspraak
- Catering op afspraak
- De zaal is te verduisteren

Wat u verder moet weten:
- Capaciteit zaal: maximaal 100 mensen - Harde en/of versterkte muziek niet toegestaan
- Perdu sluit om 23:00 uur

Alle prijzen zijn exclusief BTW. Perdu behoudt zich het recht voor wijzigingen aan te brengen in de bovengenoemde tarieven.

Voor meer informatie, neem contact op met Ruben Ing, via perdu[at]perdu.nl. Op aanvraag kunnen wij u een technische fiche en plattegrond van de zaal doorsturen.

Vrijwilligers bar:
Petra Adema, Maartje Damen, Zoë Dankert, Isabel Erisman, Daan van Haastrecht, Justus Kops, Marco van Outersterp, Erik Post, Rob Sander (coördinator), Maggy Robberegt en Eelke Bo van de Weerd

Medewerker techniek:
Bram Giebels